FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
Terpaksa Berjauhan :( :(
assalamualaikum .. mu semua sehat dok ? dok sehad ke ? oloo2 , makan laa ubat nehhh ? hehe , okeyy . hari ni nok story sikit . takboh bace sudoh . ad aku kesoh ? *shuhhhh2 :p . tengok tajuk mu tahu doh op ? homm , memang terpakse b'jauhan pom sebab AMER gi SHAH ALAM dohhhh :( sedihhhhhhhh :'( uwaaaaaa ~ ye gi SHAH ALAM keje . nok cari pitih dye kate . dok tahu laa betul ke dok . TUHAN jelaa tahu nape dye wat kat nung opp ? biar laa aku dok tahuu pom . lame2 akan tahu jugok . tapi , aku memang tahu dye nok cari pitihhh . moge ye boleyy laa jage diri kat tempat orang nungg . sedih takyoh kaboo laa , mu semua faham kan gane rase ? bagus lah kaluu mu faham . good ! :D .. s'bnor nyee aku dok sanggup nok b'jauhan ngan dye . sungguh pom , dye dok sanggup apetah agi aku ni opp ? b , beby arap b dok cari orang lain :( beby tunggu kepulangan b :'( kaluu b suh beby g amek pom dokpe . beby nok ngat b :( beby sayang b ngat2 :( . hanye TUHAN je tahuu gane beby rase b'jauhan ngan b , selame s'tahun lebih KAPEL dok ajin2 pom b'jauhan yunk :( terase diri ni mcm takdok kaseh je yunk :( uwaaaaaaaa ~ b ,,,,,, nok jupe b :( sekse ase b'jauhan ngan mu b wehh . mu tahuuu dok ? :( takdok doh laa orang nk teman aku gi situ sini :( bese mu teman opmo aku g situ sini . dokpe laa , bia laa b'jauhan pom . kite tengok kuat dok kesetiaan antare kitee bile b'jauhan eaa .. muuahhss2 ! hehee , jangan tinggal aku nehh b ? aku dokkkkkkkk akan tinggal mu ! aku tunggu mu balik pake <3 .. b , mu jage diri molekk neh kat tempat orang . jangan nakal2 .. aku sntiase syg mu , aq duk sini dokkan cari orang lain dohh . :* bubyeee . *sikit dohh ahh . malas nk taip . ku dok sehat ni . pedih dade dari ptg td :D

OLDER POST / NEWER POST