FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
2hari doh balohhh :( :(
assalamualaikum . . mu tengok title pom tahu doh op ? hmm , ni lah warna warni kapel . dok sangke pulop jadi gini . mende hok aku dok mitok pom . tapi TUHAN nok uji kite . kite kene redho . :( betul dok ? 2hari doh aku dok baik . hanye TUHAN je laa hok tahu gane aku rase . aku takdok tempat nok ngadu dohh . mok aku masuk pital . tinggal aku adek aku abg aku je :( hmm , 2hari berturut-turut aku dok makan . luoran memang napok HAPPY tapi dalam hati aku sape tahu op ? :'( dok tahan doh . sungguh pom . mujur ade blog tempat aku nok luoh perasaan aku :( aku rase perit sangat2 . hmm :'( aku pom dok tahu bakpe AMER jadi gituu lenim . kalau baloh sikit cakap AKU MU lalu . saloh aku sokmo ye cari . saloh ye habis ye tutup . dulu kalau baloh AMER sokmo ngaloh . lenim payoh doh nok tengok ye ngaloh . lenim aku pulop kene ngaloh . hmm :'( tobak aku dokleh nok belajor . duk mikir ke dye je . 4hari je lagi nok cukup setahun . mitok2 dok pisoh la . aku dok sanggup pisoh ngan dye . ajal je yang boley pisoh aku ngan dye :'( 2hari berturut-turut mesej AKU MU :'( hmm ,  tobak aku dok tahan doh . harap hari ni baik laa . aku akan tunggu mesej mu sampai mu balik keje AMER :'( aku takbohh doh baloh ngan mu AMER . aku harap ngat2 mu paham perasaan aku sekarang . aku TEKANAN nok mapuh doh AMER . jangan sampai aku wat keje gile laa . hmm :'( kalau aku wat keje gile mu maroh ke aku . tapi bakpe mu wat aku TEKANAN :( aku nok belajor payoh mu tahu dok ? :'( aku dok penoh pom sayang kaseh2 aku hok dulu macam aku SAYANG KE MU SEKARANG :'( tolong ahh hargai aku AMER :( aku takboh pisoh ngan muuuuuuuu ! arap ngat2 muu paham . mu kate mu takboh kehilangan aku . mu kate mu takut aku tinggal mu . tapi bakpe mu wat gini ? tolong ahh AMER . mitok tolong ngat2 paham perasaan aku sekarang :'( aku sayang mu sepenuh hati aku :'( jangan sampai hati aku terbuke untuk orang lain . pleaseeeeeee syg ! :'( aku merayu kat mu . hmm :'( 18.05.2012 ni cukup doh kite SETAHUN BERSAMA . sanggup ke mu nok lupe kenangan2 ngan aku ? hm :'( cukup sampai sini je KOT story aku . sebok gile dohh :( neleh doh air matee . k ahh . bubyee . *AKU SAYANG MUHAMMAD AMIR BIN ALIAS SELAMENYE* ni JANJI aku :')

OLDER POST / NEWER POST