FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
1year with you
Assalamualaikumm . hehe . tengok tajuk tahu dohh op ? law dok tahu wat2 tahu doh laa nehh ? okeyy , maren cukup setahun aku ngan amer COUPLE . jeles dok ? jeles dok ? hahah . wat nape mu nk jeles :p . ngan dye paling lame aku COUPLE setahun derr . gile lahh . dok penoh terfikir pulop sampai setahun . sebab aku ngan dye kuat ngat balohh . :( biase lahh tu kan . name pom couple memang banyok dugaan . memang mu semue kate antare aku ngan dye penoh curang opp ? sebenornye dok pom . law curang aku dok sampai setahun pulop couple . betul dok ? aku harap ngat2 kekal ngan dye . sebab aku SAYANG DYE GILE BABI . :')hanye ajal boley pisohkan aku ngan dye . banyok doh kenangan aku ngan dye . memang dok kan aku lupe ahh mu sampai bile2 b . pintu hati aku dok penoh pom terbuke untuk orang lain walaupun aku sakit aty ngat2 ngan dye . aq dok tahu bakpe aku jadi sayang ngat2 kat ye . hehe . bukan senang nok kekal pah setahun gini ehh , susoh derr . macam2 dugaan yang kene lalui .. dye sabor je lalui dugaan yang datang . dok ajin agi aku jupe laki gini . sungguh pom . tobak aku dok nawok , ex aku dulu dok ahuu nok kate ahh . kuat nk mapuh konkong akuu . wat macam aku bini yeww . lugaa gile ngan laki gituu . aku syukur ngat2 dapat AMER , :') aku sayang dye sepenoh hati aku . dok ajin agi aku sayang orang pah gini eaa . sungguh pom . dye banyok doh berkorban demi aku . aku kene hargai dye . aku takmboh dye kecewe sedih ngan aku . aku nok dye happy :) law baloh dye ahh mangat kali . haha . pahtuu aku wat diam je . law aku dok balas mesej ye . ye col ajok jupe . sebab ?? ye kate sebab rindu ngat2 . jenis dye dok leh nok baloh lame ngan aku , ye mudoh rindu ke aku law baloh . haha . aku pom dok tahu bakpe :') aku dok leh nok bayang law pisoh ngan dye . sebab aku dok sanggup nok pisoh ngan ye . tengok ye ngan orang lain :'( sayanggg , jangan cari orang lainn ek ? aku sayang mu ngat2 . aku takmboh sia2kan cinte yang kite bina selame setahun . macam2 dugaan doh yang kite lalui bersame :( mu sopmo kabo gini ke aku '' janji jangan tinggal b nehh ?'' bakpe mu kabo gituu sopmo b ? :( aku dokkan tinggal mu . mu sorang je ade di hati aku . dokkan ade orang lain . hanye TUHAN tahu aku sayang mu gane . aku bersyukur sangat2 dapat kekal ngan mu sampai setahun :) biarlahh orang nok deki pom . aku dok kesoh . asal kite bahagia doh b op ? kite couple dok nyusoh ke orang lain pom kan ? kite wat hal kite diri kan sayang ? :D b , lepas ni doh ahh baloh2 nehh ? sia2 kite couple setahun law masing2 dok uboh perangai . mu buang lahh sikap panas baran mu tuu b . kuat maroh ekpom mu eaa b , aku jadi takut ngan mu . ehhe . masing2 besor lake doh . boleyy nilai hok mane baik hok mane buruk . kan ? :) ngan aku paling lame mu couple kan sayang ? :) memang ramai orang tanye aku , aku couple dok agi ngan amer . aku kate lahh aku couple agi . orang tuler je hok tanye . mu nok tahu dok pye b ? orang hok duk gile ke mu dulu . tapi mu LEPER dok layangggg . hahah . bakpe mu wat gituu ke ye ? sian ye . ke mu dok wahi ke ye b ehh ? bia laa , lupekan jelaa . :) boley dok aku nok jadi penyeri idup mu selame-lame nye ? aku nok jadi BINI mu ! hahahahahah . :p . mu memang sweet sayang . aku suke time aku ngajuk n mu pujuk . woahhhhh ~ sodapppp :) hehe . dye suke ngat tengok muke aku tengoh sebek . haha . ye kate comey ekpom . werkkkk , comey mane gok sayang wehhh .. k la . lengoh doh naip ea . dok sian kat ku ke ? hahah . dokpe ahh , bubyee . tengok bowoh yeee . wat cuci mate ke sep2 mu . hahahaha . AS'SALAM :)
budok kecek tuu penting ! hahah . okeyy . ni ahh tuan nyee *AMER orang hok paling aku sayang selain keluarge aku :)
mencintai seseorg memang senang.
tetapi,melepaskan seseorg memang susah.

1year with u :) 18.05 ♥
Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku ;)

OLDER POST / NEWER POST